Krzysztof Szubzda: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Kabaretu
(→Impresariat) |
|||
Linia 15: | Linia 15: | ||
* ''Co w prawie piszczy'' (2006) – felietony | * ''Co w prawie piszczy'' (2006) – felietony | ||
− | == | + | == Kontakt == |
+ | * Janusz Moroz | ||
+ | * tel. 785 007 550 | ||
+ | * e-mail: [mailto:janusz@zrobkabaret.pl janusz@zrobkabaret.pl] | ||
+ | * menager: Wojciech Orszulak | ||
Artystą opiekuje się [[Impresariat ZróbKabaret.pl]] - kliknij, aby uzyskać bezpośrednie dane kontaktowe. | Artystą opiekuje się [[Impresariat ZróbKabaret.pl]] - kliknij, aby uzyskać bezpośrednie dane kontaktowe. | ||
+ | |||
+ | == Linki zewnętrzne == | ||
+ | [http://www.szubzda.com Oficjalna strona Krzysztofa Szubzdy] | ||
{{DEFAULTSORT:Szubzda Krzysztof}} | {{DEFAULTSORT:Szubzda Krzysztof}} | ||
[[Kategoria:Polscy artyści kabaretowi]] | [[Kategoria:Polscy artyści kabaretowi]] |
Wersja z 22:23, 16 lut 2010
Krzysztof Szubzda (ur. 1975 roku w Białymstoku) – polski artysta kabaretowy, satyryk, konferansjer, prawnik, pisarz, dziennikarz. Występował w Kabarecie Widelec od 1995 roku oraz w Kabarecie Hrabi w latach 2002-2003.
Jest jednym z pionierów polskiej audiodeskrypcji, którą zajmuje się od 2006. Pierwszym audiodeskrybowanym przez niego filmem byli Statyści, pełnometrażowy film fabularny wyświetlany dla niewidomych w kinie Pokój w Białymstoku.
Od listopada 2006 roku współtworzy audycję radiową "Satyrday".
Spis treści
Nagrody
- 2001
- II Nagroda na XVIII Ogólnopolskim Turnieju Małych Form Satyrycznych BOGATYNIA, Bogatynia
- 2006
- Wyróżnienie na XXVII Lidzbarskich Wieczorach Humoru i Satyry, Lidzbark Warmiński
Publikacje
- Legendy Białostockie, czyli wielce osobliwe zebranie historyj i poemów objaśniających dziwa i niezwykłości letkie do napotkania w mieście Białymstoku (2004) – satyra
- Co w prawie piszczy (2006) – felietony
Kontakt
- Janusz Moroz
- tel. 785 007 550
- e-mail: janusz@zrobkabaret.pl
- menager: Wojciech Orszulak
Artystą opiekuje się Impresariat ZróbKabaret.pl - kliknij, aby uzyskać bezpośrednie dane kontaktowe.